گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

پرداخت وام ودیعه مسکن به زودی آغاز می‌شود

  • کد خبر: ۳۵۲۵۱
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
پرداخت وام ودیعه مسکن به زودی آغاز می‌شود
معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی از عملیاتی شدن طرح پرداخت تهسیلات ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد و اعلام کرد اخبار منتشر شده مبنی بر آغاز این طرح کذب است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمود محمودزاده با تأکید بر همکاری موثر  و مستمر مجلس برای رفع نگرانی‌ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه وشهرسازی از این موضوع استقبال می‌کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن  امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریعتر و راحت‌تر حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات موثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به  توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهند داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد به زودی جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام شود و تا اعلام رسمی، رسانه‌ها  از گمانه‌زنی به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهادهاست و انتشار اخبار مشوش وکذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.

محمودزاده با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه وشهرسازی در بخش اجاره و خرید وساخت واحدهای مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روزهای گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلا تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برخی رسانه‌ها روز گذشته خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر کردند که این محتوا صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->